Μάλιστα, οι ξενοδόχοι της Θράκης κέρδισαν ως ένα βαθμό και το στοίχημα που είχαν βάλει για την προσέλκυση τουριστών από τις γειτονικές χώρες, καθώς οι αγορές της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας έχουν μια σταθερή συνεισφορά στην πίττα του τουριστικού προϊόντος στην Ελλάδα.
«Ο ελληνικός τουρισμός έχει και βάθος και μια εσωτερική αξία την οποία εμείς οι ίδιοι δεν την έχουμε αξιοποιήσει και αναδείξει όσο πρέπει», ανέφερε ο πρόεδρος του Συνδέσμου ξενοδόχων Θράκης, υπογραμμίζοντας ότι, «η παρουσία μας στις αγορές στόχους, πρέπει να γίνει πιο ουσιαστική και αποτελεσματική».
«Θέλω να πιστεύω», είπε ο κ Χατζηκωνσταντίνου, ότι, «κάτω από την δυσμενή οικονομική συγκυρία που βιώνει η Ελλάδα, η αξιοποίηση του τουριστικού προϊόντος είναι πλέον πρώτη προτεραιότητα και σε εθνικό και σε τοπικό επίπεδο».