Πρώτη το «ναι», είπε η ΝΕΤ και στην συνέχεια ακολούθησαν και οι άλλοι τρεις ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί, οι οποίοι έστειλαν επίσημα απάντηση στις πέντε εταιρείες δημοσκοπήσεων, οι οποίες θα διεξάγουν την έρευνα εξόδου από την κάλπη, δηλώνοντας πως θα αναλάβουν από κοινού το κόστος, το οποίο θα κυμανθεί περί τα 25.000 ευρώ για κάθε τηλεοπτικό σταθμό.
Την κοινοπραξία της δημοσκόπησης θα αναλάβει η Alco, η MRB, η Marc, η Metron Analysis και Opinion. Υπενθυμίζεται πως είναι οι ίδιες εταιρίες που ανέλαβαν το πρώτο κοινό exit poll που έγινε στις εθνικές εκλογές του 2009.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το δείγμα αναμένεται να ανέλθει στα 12.000 άτομα, σε 120 σημεία σε όλη την Ελλάδα.
Τα δεδομένα θα συγκεντρωθούν σε κοινό χώρο υποδοχής για τις πέντε εταιρείες ώστε να γίνει τάχιστα η επεξεργασία και να δοθεί ένα απόσπασμα στα κανάλια ακριβώς στις 7 το απόγευμα.